Geoblog.pl    pasja    Podróże    KORONA GÓR EUROPY - UKRAINA- HOWERLA 2061 m n.p.m.    GRANICA Z POLSKĄ
2007

GRANICA Z POLSKĄ

Polska, Krasnystaw

Na granicy za sterami usiadła Aga i to ona miala najgorsze zadanie bo kiedy wszyscy poszli w kimę ona przejezdzała przez granicę na której co chwile podjezdzanie do jakiejś budki i gadanie z celnikami. 4,5 godziny na granicy to bardzo meczące. Dlatego zaraz za nią znowu za kierownicą usiadłem ja a potem Magda. Koniec konców do domu dowiozła nas Aga. Wrócilismy wczesniej niz planowalismy bo juz w Niedzielę rano dlatego jeszcze mielismy szanse się wyspać i to porządnie. Ukraine zapamietam jako bardzo dziwny kraj z jednej strony zacofanie i zaściankowośc z drugiej jednak piękno a ludzie w głebi kraju bardzo bardzo mili i zyczliwi. Rzuca się na oczy alkohol i bieda ale oni zyją w swoim rytmie i wydają się być bardzo szczęśliwi. My tez po tej wyprawie byliśmy. Pierwszy szczyt korony Europy zdobyty , rozpoczęła się wielka przygoda . Następna podróz juz niedługo mamy nadzieje ze przyłączy się więcej osób .