Geoblog.pl    pasja    Podróże    KORONA GÓR EUROPY - WĘGRY - KEKSTETO 1014 m n.p.m.    Powrót do domu

Powrót do domu

Polska, Kobyłka

Powrót radosny , humory dopisywały w tle ciągle przygrywało "Ich troje" . Tankujemy na Węgrzech jednak troszkę taniej. No i musimy kupić winietę . Ale jak tutaj wytłumaczyć Pani jak jest przyczepka. Próbuje Kazan po angielsku bo Pani trochę szprecha, potem Ja bo jednak nie da rady a blokujemy kolejkę. W końcu niezawodny język migowy wspomagany ilustracją samochodu z kartki papieru. No w samochodzie juz mieliśmy temat numer jeden , o niczym innym nie gadaliśmy az do...No właśnie zlekcewazyliśmy górę , za szybko chcieliśmy być w domu i jeszcze nie pojechał z nami Dj. I nawet Kazanskiej super szczęście nic nie dało. Zagruchotało zaśmierdzaiło ale pod górke juz nie dało rady. Co więcej biegi nie wchodzą czyli ... powtorka z rozrywki poszedł reduktor, łozyska które były wymieniane jakieś 3 tygodnie temu. Początkowo wściekłość bo Tiry na nas trabią w walce o górkę a my zjezdzamy na luzie ... wreszcie jest... parking ....zatrzymujemy się. Wściekli wiemy ze nic się nie da zrobić. Ale wiemy- od czego jest telefon do przyjaciela. Dj zerwany o 2 w nocy mówi dobra juz jadę. Nieźle nie ma jak CzeNeKa zawsze znajdzie się ktoś do kogo mozna zadzwonić o 2 w nocy. Bezczynność zmusza nas do głupich pomysłów. Co tu zrobić zeby zamienić niepewny parking po Słowackiej stronie na polską przyjazną przystań? Dobra decyzja zapadła , po konsultacji z zatrzymanymi Słowakami którzy zapewnili nas ze do granicy to tylko z górki. Ok pchamy i jedziemy na luzie. Akcja zycia . Niestety nie da się opisać. Pchanie Patrola z przyczepką pod górę, rozmowa z policjantami ( kazan z napisem hej P na plecach , miało być HELP) i wiele innych. Udało się dojechać do Tesco gdzie był duzy parking i miejsce dla piesków. Nocujemy jak zwykle w świetnych humorach, Kazan jeszcze dostaje sms-a od kolezanki która wiedziała ze jedzie na Węgry z treścią"chciałabym byc na twoim miejscu" he dobry zart. W samo południe w Niedzielę ( od 4 godzin mieliśmy być w cieplutkich łózeczkach) przyjezdza Dj , humor tez swietny bo przeciez fajna wycieczka za darmo za Slowacje. Tylko Patrol taki bezbronny wskakuje ostatnim tchnieniem reduktora na przyczepkę. My przesiadamy się w eksluzywnego Kangurka i ruszamy w droge powrotną.Śmiechu i analizie właśnie przezytej nocy nie było końca. Wyjazd zycia , nie do opisania ta relacja nie oddała nawet 1 % tego wyjazdu. Warto było ruszyć 4 litery na Kekesto zeby przezyć to wszystko. Dzięki wszystkim za to ze byli. Podobno gdy przezyje się z sobą coś wyjątkowego powstaje więź na cale zycie, czuje się z wami związany na 7 zyc to na wypadek gdybym jednak był kotem. He Juz niedługo następny wyjazd z serii . Oj będzie się działo...