Geoblog.pl    pasja    Podróże    KORONA GÓR POLSKI - REKORD    II DZIEŃ Babia Góra 1725 m n.p.m.

II DZIEŃ Babia Góra 1725 m n.p.m.

Polska, Jordanów

BABIA GÓRA 1725
BESKID ŻYWIECKI

21:30 Start ->Wejście 23:00
->Zejście 23:45

Na Babią ruszyliśmy pełni optymizmu – bo nasz plan już prawie wykonany. Było ciemno i każdy z nas wyposażony był w czołówkę.Ruszyliśmy energicznie. Jacek z dareiem z przodu , ja i Magda wolniej troszkę.Trasa upłynęła szybko na miłej rozmowie.Na trasię na Babią nie sposób się zgubić.Nasza taktyką jest stałe tempo, rozmowa, popijaniePOWERADe. Babia jest trochę zdradliwa , co chwilę się myśli że to już szczyt ale nie . Schodzą spotkaliśmy grupę 4- 16 latków którzy o 23:30 wedrowali na Babią nocowac – super pomysł!- Tak trzymać. Widzieliśmy olbrzymie zamiłowanie w nich do gór- super.

Czas wejścia :
DAREK /Jacek 1h 20 minut
MAGDA i AGA 1 h 30 minut
Czas zejścia:
45 minut

0:34
Jedziemy do Zakopanego na nocleg. Planujemy wjechać pod Morskie Oko i tu spać. Zobaczymy jak to wyjdzie w prawdzie wszystkim się chce spać łącznie z kierowcą.