Geoblog.pl    pasja    Podróże    WYPRAWA POLSKA ANGLIA - JAMBOREE 2007    X DZIEŃ WYPRAWY - WŁOCHY BORMIO
2007

X DZIEŃ WYPRAWY - WŁOCHY BORMIO

Włochy
Włochy, Bormio

Przejechalismy serpentynami z Autrii do Włoch do miasteczka Bormio , które nas urzekło swoim pieknem no i I raz zobaczylismy że święta jest SIESTA i co to wogóle jest. Naprawdę robi wrażenie. Włoska Pizza także smakuje wspaniale. Wspaniały okres wyprawy mimo iz musieliśmy zmienic klocki po zjechaniu na samym hamulcu z Passo di Stelvio ( he czy jakoś tak )

reszta z dziennika wyprawy

Hej hej tutaj znowu my wyprawowicze. Poniewa mamy mao czasu i ciągle gdzieś gnamy piszemy szybko informacje ze wieksza relacja z tego co dzialo sie po Austrii juz wkrtce. Zmienilimy plany i zamiast przez Niemcy jedziemy przez Wochy i przez Mont Blanc. Teraz jestemy na granicy z Austria w Malym miasteczku Bormio. Jak tylko bedzie chwila wrzucimy w Milanie zdjecia wspaniale ze zdobywania 3000 cznika samochodami wspaniaa sprawa cudowna i zapadajca na wieki w pamieci. Dajemy rade czasem jest ciezko ale ogolnie humory dopisuja. Wiele widzimy z samochodu taka specyfika ale nie narzekamy bo tak mozna tez bardzo duzo zobaczyc. Nasze psiaki widzialy dzisiaj Śnieg. He wspanialy dzien. Pozdrawiamy. Napiszemy z Milanu.

INNY OPIS Z DZIENNIKA

MILANO I LOCCO by BRZESZCZOT
Po udanej wycieczce po Bormio i kosztowaniu prawdziwej włoskiej pizzy czas przenieść się do równie pięknego miasta gdzie klimat egzotyczny prześwituje przez zwykłą pogodę panująca w większej części europy…

Naszym celem było dojechanie z Bormio do francuskiego Chamonix i zobaczenie najwyższego szczytu europy.

Nieudało się zrobić na raz tak długiego odcinka a szczególnie nocą gdy kierowcy zmagają się z własnymi silami aby nie zasnąć za kierownica…

Zatrzymaliśmy się w locco tak jak na każdym „przystanku” wyprowadziliśmy nasze pieski aby Mogły zrobić t co chciały J

Kierowcy poszli razem z innymi poszli spać a niektórzy np. ja wytrwali do świtu…

Po raz pierwszy ujrzałem na własne oczy palmy na których pięknie prezentowały się ananasy…

Także rzadkim dla mnie widokiem były auta jakich w Polsce niema stylu najnowszych ferrari.

Patrol nr. 2 przygotował śniadanie ja z Michałem pomogliśmy dziewczyna z cane lupo przy zakupach… uwierzcie mi ciężko się do gadać z francuzem tory nie zna angielskiego potrzebne były migi..

Po śniadaniu większa cześć wyprawowcow poszła do jeziorka aby orzezwic swoje zaspane twarze… było super!!!

Po sporym odpoczynku czas wyruszać. Celem był stadion piłkarski mistrzów klubowych europy „san siro”.

Widok był naprawdę zapierający dech w piersiach. Wielki kolos wyłaniający się zza budynkow Mediolanu robił wrażenie .trudno sobie wyobrazi ze na 250m2 może zasiąść ponad 85 tys ludzi. Szkoda ze niemożna było wejść do środka widzieliśmy go tylko z zewnątrz. Chcieliśmy pokazać ze polska tez gra w piłkę. Kibicom zebranym pod stadionem pokazaliśmy ze czeneka umie grac w pilkę takich trickow nawet sam Fatima nie widział. Stadion im. Giuseppe jest wary zobaczenie. Wsiedliśmy do samochodow i ruszyliśmy pod Mont Blanc dach europy