Geoblog.pl    pasja    Podróże    KORONA GÓR POLSKI - REKORD    V DZIEŃ ŚNIEŻNIK 1425 m n.p.m.

V DZIEŃ ŚNIEŻNIK 1425 m n.p.m.

Polska, Stronie Śląskie

Pobudka o 10:00,

ŚNIEŻNIK 1425
MASYW SNIEŻNIKA

10:38 Start -> Wejście 11:08
->Zejście 11:48

Spaliśmy na parkingu pod Niedźwiedzią jaskinią. W związku z tym że położyliśmy się spac ok. 4:00 t wstaliśmy o 10:00 .Bez śniadanka ruszyliśmy na śnieżnik. Mieliśmy strasznie dobre tempo byliśmy już po 40 minutach. Fajnie po pod schroniskiem Darek i Jacek kupili herbatki i czekali na nas chwileczkę. Podstęplowaliśmy książeczki i ruszyliśmy na szczyt. Szliśmy cały czas żółtym szlakiem z pod Niedźwiedziej jaskini Az na szczyt. Zawiedzeni byliśmy bo ułożony przez nas z kamieni napis CzeNeKa został zabrany i złożony na kupę. Po zrobieniu fotek rozmawiając o koronie gor Europy zeszliśmy na dół.

SZOK !

Policzyliśmy forse na paliwo i inne i okazało się że zostało tylko na paliwo. Od dzisiaj jedziemy na sucharach i wodzie , no na wodzie to nie od dzisiaj.